نسخه جدید بی همگان به سر شود...!

wellcome to our home

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود

بی تو برای شاعری واژه خبر نمی کند

بغض دوباره دیدنت هست و به در نمی شود

فکر رسیدن به تو فکر رسیدن به من

از تو به خود رسیده ام اینکه سفر نمی شود...

دلم اگر به دست تو به نیزه ای نشان شود

برای زخم نیزه ات سینه سپر نمیشود

صبوری و تحملت همیشه پشت شیشه ها

پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمیشود

صبور خوب خانگی شریک ضجه های من

خنده خسته بودنم زنگ خطر نمیشود..

حادثه یکی شدن حادثه ای ساده نبود

مرد تو جز تو از کسی زیر و زبر نمیشود

به فکر سرسپردنم به اعتماد شانه ات

گریه بخشایش من که بی ثمر نمیشود

همیشگی ترین من لاله ی نازنین من بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمیشود

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود...

 

شهیار قنبری


نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت9:24---22 آبان 1391
سلـــــــــــــــــــــــــام.. .
خوبیــــــــــــــن؟!؟!
آپـــــــــــم بهم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,سـاعت 13:32 نويسنده Mahan & Maryam
яima